WordCamp Nijmegen

WordCamp Nijmegen 2018

WordCamp Nijmegen 2018 is coming up from August 30th to September 1st. Just like last year, I will be attending WordCamp Nijmegen. The team put together a great line-up with some familiar faces, but also a lot of new faces with interesting talks. Curious which talks I would want to visit? Here is my dream schedule for Friday and Saturday. Unfortunately, I can’t make it to Contributor Day on...

Continue reading

Less doing, more living by Ari Meisel

Less Doing, More Living by Ari Meisel

Less Doing, More Living (2014) guides you through nine fundamental steps on your journey toward becoming more effective. In this book, the author shares his favorite tools and techniques for optimizing, automating and outsourcing everything on that pesky to-do list, thus giving you time for the things that are most important in your life. Listen Less Doing, More Living on Blinkist now and get 7...

Continue reading

Eye-tracker neuromarketing

Improve conversion with attention & distraction – WordPress Meetup Nijmegen

Improve conversion with attention & distraction – WordPress meetup Nijmegen from Evert Semeijn Do you know how to improve your conversion by distracting your visitors? Illustrated by eye-tracking recordings from WordCamp Nijmegen, Evert will show you how to improve website conversion not only with attention, but also with distraction. The key lies in unconscious behavior....

Continue reading

Kan cultuur het verschil maken?

Kan cultuur het verschil maken?

Cultuurverschillen kunnen veel invloed hebben op uw bedrijfsomzet. Juist online. Wist u dat klanten uit verschillende culturen namelijk anders op websites reageren? Een individualistisch Nederlander koopt uw product sneller als dit zijn unieke identiteit benadrukt. Daarentegen zal iemand die opgegroeid is binnen de collectivistische Chinese cultuur zich niet met uw product identificeren. Een lappendeken De...

Continue reading

Abandoned Cart

Geld verdienen met abandoned carts

Studies laten zien dat 70% van de gevulde winkelmandjes niet afgerekend wordt. Dit verschijnsel wordt abandoned carts genoemd en kan een grote bron van nieuwe inkomsten worden. U kunt er namelijk zelf snel voor zorgen dat uw omzet stijgt en dat het percentage abandoned carts in uw webshop daalt! Dit kunt u handmatig doen of volledig automatiseren. De oorzaak van abandoned carts Ondanks prachtige...

Continue reading

Het hele brein aanspreken

Het hele brein aanspreken

Wie een menselijk brein wil verleiden moet van goeden huize komen. Instinct, emotie en rationele overwegingen spelen allemaal in een rol in het verleidingsspel. Inzet; ons hele hoofd. Voor webshops en online ondernemers is ‘sex sells’ niet genoeg. Het brein Het menselijk brein is een complex orgaan. Beslissingen worden gebaseerd op een wisselwerking tussen primitieve instincten waarvan we ons vaak...

Continue reading

Succes met product afbeeldingen

Succes met product afbeeldingen

Product afbeeldingen zeggen meer dan een uitgebreide beschrijving van uw product. De waarde van uw merk en product wordt voor een deel bepaalt door de subjectieve kwaliteit van uw eCommerce website en de betrouwbaarheid die uw bedrijf uitstraalt. Vaak wordt echter vergeten dat daar ook aantrekkelijke product afbeeldingen van hoge kwaliteit bij horen. Het belang van goede product afbeeldingen Een...

Continue reading

Verleid het brein met neuropsychologie

Verleid het brein met neuropsychologie

Het internet omvat de hele globe en kent miljarden gebruikers wereldwijd. Klanten die via online kanalen binnenkomen zijn onmisbaar voor ondernemers. Maar een consument ervan overtuigen dat juist uw product voor hem meerwaarde heeft is nog geen sinecure – en vereist meer strategie dan de meeste mensen denken. Online verkopen Een leven zonder smartphone is nog maar moeilijk voor te stellen en offline...

Continue reading

Verleid het brein

Verleid het brein: een introductie

Dit is deel 1 uit de Verleid het brein serie. In deze serie gaan wij in op online verleiding en vertellen wij u alles om straks zelf aan de slag te gaan met het verleiden van uw website bezoekers. Deze serie is ontstaan uit de presentatie Verleid het brein die dr. Evert Semeijn gehouden heeft bij WordCamp NL in 2016. Terwijl u dit nu leest zit u met uw ogen naar het beeldscherm gedraaid. Uw hoofd...

Continue reading

WooCommerce product titel verplaatsen

Met de volgende snippet kunt u zelf de product titel verplaatsen, zodat deze onder de product afbeeldingen komt te staan. /** * Verplaats de titel naar een nieuwe plek **/ remove_action( 'woocommerce_single_product_summary', 'woocommerce_template_single_title', 5 ); add_action( 'woocommerce_before_single_product_summary', 'woocommerce_template_single_title', 30 ); Maar wat heeft u zojuist gedaan Voordat...

Continue reading

© E.J. Semeijn, PhD